LINK : Recep Tayyip Erdoğan'dan İnciler

comments powered by Disqus

Yorumlar


  • sulty 4169 gün önce gönderdi. Puanı: 0 | Oyylayın: + -

    çıldırıcam şimdi yaaa.insan atasına böyle sözler söyler mi yaaa.o beğenmediği demokrasinin kendisini bu konuma getirdiğini unutuyo galiba.yok yok kesinlikle deliricem ben bir başbakan nasıl ağzına alır böyle sözleri yaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 
  • bonasera 4068 gün önce gönderdi. Puanı: 1 | Oyylayın: + -

    recep tayyip erdoğan uyuma vatanına sahip çık! tabi senin oğlun hakkaride askerlik yapmıyo sen rahat uyursun! herkesin oğlu gibi sende oğlunu gönder doğuya .sana oy verdik türkiyenin başına getirdik senbu terörü durdurduramazsan öbür seçime alırsın oyyları

  • 
  • bonasera 4068 gün önce gönderdi. Puanı: -1 | Oyylayın: + -
    | Bu yorumu görüntüleyin/gizleyin