Bozcaada Turu
Perşembe
23:00 Kadikoy Evl. Dairesi, 23:30 Taksim AKM, 24.00 Bakırköy İncirli Ömür önünden hareket

Cuma
Sabah Geyikli iskelesine varıyoruz. Kahvaltımızı alıyor ve 09.00 feribotu ile adaya geçip otelimize yerleşiyoruz. Daha sonra deniz için Ayazma plajına geçiyoruz. Günümüzü burada geçiriyor ve saat 17.00 de plajdan ayrılıyor ve ada merkezine dönüyoruz. Burada Bozcaada Kalesini (Bozcaada Kalesi'nin ilk olarak ne zaman ve kimler tarafından yapıldığı bilinmiyor. Fenikeliler, Cenevizler ve Venedikliler tarafından kullanılan kale, bugünkü görünümünü Fatih Sultan Mehmet döneminde var olan kalıntılar üzerine tekrar inşa edilmesiyle almış 1455) geziyor ve otelimize geçiyoruz. Günbatımını adanın Batı burnunda bulunan Türkiye'nin 3. rüzgar enerji santrali BORES'i geziyoruz. Günbatımı esnasında şaraplarımızı yudumlarken efsanevi Polente fenerinin kahramanları bizleri selamlıyor.Akşam yemeği (Balık, Kalamar, Salata, 4 çeşit Meze) otelimizde.

Cumartesi
Sabah kahvaltımızın (Açık Büfe )ardında Ayazma Plajına geçerek gün boyu denizin ve güneşin tadını çıkarıyoruz.Saat 18:00 sularından plajdan ayrılıp otelimize geçiyor akşam yemeğimizi (Çorba, Izagara, Salata, 4 Çeşit Meze) alıyoruz.

Pazar
Sabah erkenden dileyen arkadaşlarımızla Kilisede pazar ayinini izleme olanağımız var. Daha sonra kahvaltımızı (Açık Büfe)alıyor ve ada sokaklarını gezmeye başlıyoruz. Adanın Türk ve Rum mahallelerinde yapacağımız geziden sonra adaya özgü şarapların yapıldığı Talay Şarap Fabrikasını (Bahar çiçeklerinin etrafı sarmasıyla birlikte ilk yeşermeye başlayan kütükler, yaz boyunca olgunlaşan üzümlerin iştah kabartan duruşları, sonbahara doğru etrafı saran bağbozumu heyecanı, feribota ve fabrikalara yetiştirilen kasa kasa üzümler, ada sokaklarını dolduran keskin kokusu ve bir kadehte son bulan yolculuğu...Bir ada şarabı içerken alacağınız keyif, lezzetinin ötesinde işte bu hikayenin canlı tanığı olmanızdan kaynaklanıyor.) geziyor ve hediyelik şaraplarımızı alıyoruz. Daha sonra yemek için vereceğimiz serbest zamanın ardından 16.00 feribotu ile adadan ayrılıp İstanbul'a doğru yola çıkıyoruz.
Yorum yaz   Gezi   Gönder   Rapor et Etiketler: bozcaada bozcaada turu haftasonu turu bozcaada tatil